Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2024/2025 н.р.: регіональний аспект

  Методичні рекомендації “Про викладання інформатики,організацію освітнього процесу з використанням технологій” дистанційного навчання у 2024/2025 н.р.: регіональний аспект” Електронна версія “Майбуття”  – Червень №№ 11-12 (730-731) 2024 – ст. 6-10 (покликання)

Вебінар “Про викладання інформатики, організацію освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання у 2024/2025 навчальному році”

12 червня 2024 року відбувся вебінар “Про викладання інформатики, організацію освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання у 2024/2025 навчальному році”. На вебінарі виступили: Запис вебінару https://dn.hoippo.km.ua/playback/presentation/2.3/148396f95be3820a12c933612a187189932852ea-1718174527936

Методичний івент

5 червня 2024 року відбувся Методичний івент “Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в адаптаційному періоді: виклики, практики, рішення”.  Під час методичного івенту були розглянуті питання щодо реалізації інформатичної освітньої галузі в адаптаційному періоді Державного стандарту базової середньої освіти на Читати далі …

Вебінар “STEM та реальний світ: практичні аспекти використання інформатики для розв’язання реальних проблем”

08.05.2024 року був проведений вебінар “STEM та реальний світ: практичні аспекти використання інформатики для розв’язання реальних проблем”. На вебінарі виступила Марина Кульчак, методистка з інформатики бренду “Формула” видавництва “Лінгвіст”, яка надала практичні поради та рекомендації щодо використання STEM на уроках Читати далі …

Виїзний семінар-практикум в Антонінську громаду.

23 квітня 2024 року методисти науково-методичного центру навчально-інформаційного забезпечення, інформаційно-комунікаційних технологій та видавничої діяльності Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка – Наталія Наконечна та Віталій Ребрина здійснили виїзний семінар-практикум в смт.Антоніни на тему «Розвиток алгоритмічної компетентності вчителя Читати далі …

Тренінг для вчителів інформатики закладів освіти Ізяславської міської територіальної громади

16 квітня 2024 року методистами науково-методичного центру навчально-інформаційного забезпечення, інформаційно-комунікаційних технологій та видавничої діяльності Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка – Наконечною Н.А. та Ребриною В.А. був здійснений виїзний тренінг на тему «Розвиток алгоритмічної компетентності вчителя інформатики Читати далі …

Модельні навчальні програми «Інформатика» для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку

1. Модельна навчальна програма «Інформатика» для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку (авт. Трокай Т. М., Лапін А. В., Ляшенко В. В.) переглянути «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки Читати далі …

Модельні навчальні програми міжгалузевих інтегрованих курсів 5-6 класи НУШ

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2021 № 1031) 1. Модельна навчальна програма «Робототехніка. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти Читати далі …

Модельні навчальні програми Інформатична освітня галузь 5-6 класи НУШ

«Рекомендовано Міністерство освіти і науки України» наказ МОН № 795 від 12 липня 2021 року 1. Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Завадський І.О., Коршунова О.В., Лапінський В.В.) Інформатика 5-6 кл. Завадський та ін. Читати далі …

Про методичні рекомендації з питань організації роботи вебсайтів закладів загальної середньої освіти

Рекомендуємо для ознайомлення методичні рекомендації з питань організації роботи вебсайтів закладів загальної середньої освіти (відповідно до листа ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти”), які є доповненням Методичних рекомендацій щодо організації роботи вебсайту закладу освіти (із фокусом на повагу прав людини в Читати далі …