|
3 квітня на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та Хмельницького ліцею ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради проходила педагогічна практика для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів інформатики. В одному з кабінетів інформатики ліцею на інтерактивній LED-панелі, яку вчителі назвали «великим планшетом», відбувся перегляд відкритого уроку вчителя інформатики технологічного багатопрофільного ліцею імені Артема Мазура Куліковського Олександра Денисовича. Далі під керівництвом самого вчителя, який також завітав на педагогічну практику, у ролі учнів слухачі здавали на контестер ті ж задачі, які були запропоновані учням на відкритому уроці, а результати відображалася на турнірній таблиці. Ще одна з новинок, якою поповнився цифровий арсенал ліцею, — цифрова документ-камера, майстер-клас роботи з якою провів завідувач науково-методичного центру викладання інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій та дистанційного навчання Ребрина Віталій Арсенович. Після цього вчителі мали змогу самостійно попрацювати з інтерактивною панеллю та документ-камерою та обговорити шляхи використання цифрового обладнання у школі. «Вміння й команда — найголовніше, аби бути успішними та досягти мети в сучасному світі» — лейтмотив майстер-класу по роботі з цифровим мікроскопом, яку провела на базі ХОІППО методист науково-методичного центру викладання навчальних предметів природничо-математичного циклу Мирна Лілія Анатоліївна. «Дуже важливо, аби в закладах освіти було якісне навчально-методичне забезпечення, від цього великою мірою залежить, чи зможемо ми підготувати успішну особистість», — говорить Лілія Анатоліївна. Цифрові мікроскопи у нас в інституті були придбані нещодавно, і приємно, що вже цього року учасники тренувальних зборів із підготовки до IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології готувались на сучасному обладнанні. Лілія Анатоліївна почала тренінг з інтерактивної вправи, яку виконували слухачі, працюючи в групах, потім розповіла про особливості цифрового мікроскопу, продемонструвала роботу з ним та іншим цифровим обладнанням. Сподіваємось, педагогічна практика сприятиме розвитку не лише інформаційно-цифрової компетентності, але й інших не менш важливих ключових компетентностей, які допоможуть вчителям та їхнім учням ефективно навчатись та діяти впродовж життя. Більше світлин.         
|
|